27 juli 17:06 ______ Imorgon bär det av..

till dimmans land..Putte i parken förstås :)
Har sprungit runt som en galnign på stan idag för att hinna till banken och lite ställen men det viktigaste av allt när jag drog hemifrån var att åka till körskolan för synkontroll & vad gör man?.. joo självklart glömmer alla papper som man ska ha med hemma, trött jag blir på mig själv & mitt korta minne ibland
Får göra det imorgon istället för mamma berättade nyss att man kan få vänta upp till ett halvår på att få körkorttillstånd eller vad det kallas..sjukt länge! så måste ivägg och fixa det dära imorgon.

Hur skönt väder är det inte idag ? Underbart! efter den här kalla veckan behövde nog dom flesta lite sol tror jag allt, så satte nyss i solen & provsmakade vinet jag köpte som ska ner i magen & ut lika snabbt haha under veckan & medans man är på topp ska jag ner njuta en liten stund till, sen städa & allt som hör till så man kan vakna upp bakis under dom här dagarna & må lite extra bra :)

får se hur den här veckan slutar haha!


            



Summertime, kan inte sverige ha sol året runt & vinter 2 månader?




Kommentarer
Postat av: Johan Broms

vinet var faktiskt gott men det var godare när du groggade det =)

2010-08-03 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0