7 juli 22:45 In my brain tonight->

Är det bara jag eller ser den här väskan ut som ett konstvärk av rå-köttfärs?
haha ibland har man allt för mkt fantasi ;)


(bilden kommer från blogg.se sida & inget negativt menat )

medans jag endå sitter här & kollade igenom massa gammla bilder så kan jag bjuda på lite bilder jag målat under mina dar, ganska gammla bilder men alltid lika roligt att kolla på.
Så ska jag slå på en film efter & just ja, spanien är vidaree & möter holland i final på söndag..De får man inte missa & en extra ursäkt att knäppa en bärs på en söndag ;)
godnatt♥




















Kommentarer
Postat av: norsker

tunga bilder

2010-07-10 @ 01:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0