7 juli 18:46 20-åring rånar bank för Sunny beach-semester.



Ååhh jag måste bara klaga lite. jag saknar syrrans & min lägenhet i stockholm nått grymt mkt..
Saknar hela sthlm överhuvudtaget, åka tunelbanan överallt, allt folk man lärde känna & alla uteställen
skulle kunna rabbla upp en hel lista på saker jag saknar men dkulle bli för tjatigt hehe
Den dagen jag flyttade från sthlm lovade jag mig själv att jag inte skulle fast i kga.. och fastna är bara förnamnet på vad ja gjort nu! galet tråkigt
om ett år framöver kommer ni (hoppas jag) hitta mig i sthlm med en snygg lägenhet & ett jobb där jag kommer stormtrivas.. Kanse inte om ett år, men om några?
mål i livet måste man ha, stora som små

Skulle sökt jobb idag med, men hade tydligen inte gjort klart CV:t helt än & inte så roligt att lämna ett kladigt cv direkt så ska sitta i kväll med morsans hjälp.
Undra om man ska ha en bild med på cv:t?
Ida kommer om en stund in till kga så ska vi gå ta ut pengar & snacka lite innan hon drar vidare & åker till västerås i morgon :) & jag ska försöka komma på hur man snabbt kan tjäna pengar
Ska ringa till Hombre nu och planera bankrånet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0