------ OBS! Inget glatt inlägg..

Faan vad livet suger just nu..Jaa vet det är sommar och man ska vara goo och glad..
Men ingenting går bra!min väska blev snodd i "herje" med mobil,bankomatkort,mp4,allt smink, parfym & allt man har i en väska när man ska campa, Hallllååå!! varför händer bara det här mig??! börjar tror det är nån förbannelse som vilar över mig, för det här är fan inte roligt längre.
Har tappat hoppet om det männskliga folket, förut tog jag allt med en klackspark men NU nu orkar jag inte mer..Jag jessica molin hatar människor?! ^^"dra inte alla över en gräns"^^ - jooo fan, nu gör jag tamefan de, för kan man lita på nån när man haft nära kompisar, vänner och totalt främlingar som snott från en för 1000 gången, totalt jävla trött på skiten. är man en så jävla dålig människa eller vad!?

Nu väntar jag bara på att det ska bli inbrott i garaget igen och allt ska försvinna, då läger jag in mig, allvarligt haha...ushh..
och just nu har jag inte en gnutta ork att ta mig till jobbet, har sjunkit genom jorden till ett mörkt ställe, vi kan kalla det tillfällig deprission

Ska leta jobb sen drar jag till sthlm till min syster efter sommarn 

F YOU ALL fuckheads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0