10 juni 23:21 Torsdag My computer is =)(/&%Ĥ

Vad trött jag blir!
De är så här, jag har två datorer som jag använder En stationär & en bärbardator
Men utan nån anledning har det blivit att jag enbart bloggar på den bärbara datorn & lägger in alla bilder där (även fast den har minst plats i hårdisken) don't ask me why! men det känns mer rätt att blogga på den?!
konstigt det där...
Men iafall., Den är ju så otroligt slö & slutar att fungera stup i kvarten, sen när man har låtit den vila genom att stänga av den så kommer det jobbiga att starta den igen! tar 7 tim innan den går igång
(oj snuskigt!..haha tänkte skriva: "den är ju otroligt slö och slutar fungera stup i kvarten, sen när man har låtit den vila måste man ju sätta på den igen och det tar 7 tim innan den går igång igen"..ni hör ju själva..mohaha!)
Störd jag är!
Till Topic ; har glömt bort näsan totalt vad jag skulle skriva..I got other things on my mind ;D..
Eller jo det hela jag ville komma fram till var att de suger att blogga på den stationära som jag skriver just nu på.. finns varken bilder eller "insperation" till att skriva på den här!

Nu tar jag tummen ur röven & startar igång den andra datorn! Yepp

Detta var mitt problem idag! stort va? Not ;) men behövde avreagera mig på tangenterna.

Be right back amigos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0