21 juni 12:22 Tandläkar katastrof!

800 HUNDRA JÄVLA SPÄNN!!
Vad tänker tandläkarna med????!

bara att gå in och sätta sig på stolen kostar 600 kr & att lägga ditt en liten floure(?) klick på en tand kosta 200!
Jag skulle ju ditt för att laga en tand & ta bort tandsten men istället får jag en ny tid i agusti och då kommer det kosta 600 hundra igen att sätta sig på mördar stolen & sen typ 500kr för att laga en tand...vänta...de kommer mer... kommer kosta att skrapa bort tandsten med! WHAT!
jag är galen just nu, kanske märks på skrivningen men shiiiit va dyrt. funderar på om man ska ta en kniv och skrapa lite själv och dra fram bormaskinen med en spruta morfin i käften ^^,haha
Kommer sluta som tandlös innan jag fyller 40 ju om det ska vara så här dyrt..galet, undrar om det ens är nån över 20 som ens går till tandläkaren nån gång?

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen & fler filmer tills ja somnar :) Fick mig ett smile iafall efter det dyra tandläkarbesöket, träffa gammla goa bjur som bor i umeo(?) nu, haha alltid lika kul att träffa han :)

Jaja Ciaoo Amihgos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0