4 Juni 02:14 20 Jävla år! har man levt på denna konstiga planet som bara blir konstigare & konstigare haha.



Ojoj hej & hå vad det rullar på!
har inte hunnit skicka ivägg en enda uppdate idag, hela dagen har vart på högsta fart i högsta hugg :)
Förutom när man låg & sola ute..men ärligt vad väljer man ^^, blogga eller sol? ;) Aah precis.hehe
sen är det så himmla jobbigt att jag inte har nått mobil med bra kamera att ta bilder med, tycker själv att det är roligare att läsa en blogg med bilder och vet inte varför men tycker inte om att blogga utan massa kort på allt möjligt från himmel & jord..men det kanske bara är jag?
Får se imorgon kanske om det ligger nått roligt man kan ta kort med i ett paket. hehe MY BIRTHDAY TODAY! :D
Fast igentligen ser jag det inte som jag fyllt år än (efter 12 som alla säger) utan tycker det är när man vaknar upp :)

hoppas på många fina presenter & cash money money!! ;)
blir för-ferra hemma oss mig i morgon med sol,bad grillning & massa alkohol och sen vidare till statt om folk ska ditt?!

jaja Blir väckt i morgon kl 8 så måste dra mig under täcket nu & få min skönhets-sömn :)

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0