Det vilsna lilla trollet i skogen

Jag vill tacka gud,pastorn,påven,M-j, kaninerna,fågeln & det vilsa lilla trollet i skogen. tack tack

Nejdå, men är lite smått spralig fick min utredning idag & FY fan va skönt att det äntligen är över :D
Hoppas jag aldrig mer kommer se er på ett posetivt sätt! hehe
Free like a bird..Nu Behöver man inte tänka på att passa in möten och massa onödigt, Riktigt skönt känns det faktist. en bit på väg i rätt riktning! Yääj

Tror att det är ganska bra att "båtten är nådd så lång ner man kan gå" för då finns det endast i en riktning det kan gå.Uppåt! och helt plötsligt ser framtiden ganska låvande ut
Visst kan man inte få allting på en gång & må super bra på några veckor..men tänker man framåt nått år kanske man är där man vill vara

Tack gode Gud för bra tider PLUS att sommarn snart är här och vem kan inte bli glad av lite gröna färger ute med den varma vinden på kroppen? Nat mee
Fast som alla vet ? så är det längtandet & att se fram i mott nått som är på nått konstigt sätt det skönaste
Svenskar! ojojoj haha xD

Nu ska jag tralla hemmåt tror jag :) ( inga bilder sitter på farsans dator, rätt dött på bilder.) 

Ida&carro- I'm calling you later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0