Va lider du av?

Är nån tönt på min bilddagbok som inte kan sluta med att kommentera ett inlägg
visst jag kommenterar ju tillbaka, men på ett shysst sätt..INTE som denna persson gör!
kallar mig hora, pundare, knarkare OCH att jag ska ta självmord?
Fattar inte hur folk tänker ibland
är det så himmla kul att skriva sånt till nån den aldrig påstår har träffat mig? inte fan kan den personen vara normal nånstans i huvet (no life) (no brain) och helt enkelt en jävla nolla som ägnar hela sin fridtid på mig
Får vell ta det som en komplimang ;) för inte fan tror han/hon väll att jag ska hoppa framför ett tåg för de?
NO WAY..In your dream baby... In you dream

no brain loser är vad du är. SÅ get the fuck out of my life eller som "stora bloggarna säger" haha Du bara hatar att älska mig ;)

För er som kanske  vet har jag haft ett "missbruk" under en tid i mitt liv men bestämmde mig för lite mer än ett års sen att sluta & är nu ren .. Helt enkelt är jag så jävla stolt över att jag inte längre sitter där jag satt. Och kommer aldrig mer vilja sitta där igen, men tydligen har man "kompisar" som sprider ut skitsnack över hela sverige så man framstår som en pundare! men nu ser man värkligen vilka som är ens kompisar & "kompisar". så nu var det sakt & jag är absolut inte stolt över där jag satt. men livet går vidare & idag mår jag tusen gånger bättre än vad jag gjorde då!.

Tänkte inte skriva detta men lika bra lägga fram kortena på bordet & få det ur världen och gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0