Vin+jacuzzi = dålig kombination!

Pratade nyss med carro i tele om helgen hah då jag inte kommer ihåg NÅNTING!
Hade mina aningar om att jag skulle gjort nånting dumt men inte så där mkt.. får ta och lägga in ett förlåt till alla människor runtomkrinför jag var ju inte normal i huvudet nånstans så Ledsen
startade bra hemma oss carro färja håret, sminkning & lite dricka
sen vidare till badrumscompaniet sat och drack sen vidare ner i jacuzzin ojojoj knas.. efter några glas fösvan minnet totalt
Och tillslut låg jag tydligen inne i ett rum aspackad och kunde inte byta om själv :S plus en massa saker mer
Får hoppas på att alla andra var packade så deras minne är lite dåligt :P
snacka om ångest
Alla mina saker är borta förhoppningsvis är dom där vi var under kvällen så har ingen mobil så ni vet :)

Carros dator är paj med som  på gud att de inte var jag som tappa den eller nått & att det bara är fel på laddaren
Får höra vad som är felet sen.. får hoppas på det bästa :) Dåligtsamvete man fick nu om de skulle vart jag :S Jävla spritblackout! Ska nog aldrig mer dricka. ush

Tv-teamet kommer i morgon med.känns inte så lockande. Skriver mer sen
btw. min andra dator är paj nu den svartna bara..måste va radioakriv eller nått, allt man rör vid blir till skit

Ge mig sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0