Godmorgon!:)

Har fått en super dunder idee..Kollade runt lite på internet igår kväll på allt möjligt från: volentärarbete i afrika,utbildning i sthlm, kurser, college i miami & lite sånt
Sen fick jag se en 2års utbildning i sthlm om fotografering, det enda problemet var att man inte kan vara nybörjare och som dom flesta vet har jag ett garage med ett rum (precis som ett vanligt rum) som jag brukade hänga med kompisar i fast på senaste tiden har det inte blivit alls mkt tid spenderat där
Sökte på fotostudio hemma och fick upp massa insperation från olika folk från totalt amatörer till proffs som har sat upp en studio hemma för en billig slant..så ja, gissa vad jag ska göra?

precis! Blir en fotostudio som jag kan leka mig fram i :)

Så här ser det ut nu:

  
Ser ganska litet ut men det är lite störe än det ser ut


lite insperation :











De här kan bli riktigt kul på vägen ditt haha, nu gäller det bara tid,pengar,utrustning & lite planering (händer ju inte på en helg direkt)

Kommentarer
Postat av: Johan Broms

Stockholm i mitt hjärta!

Och lycka till hoppas du får till det :)

2011-01-15 @ 20:01:08
Postat av: Anonym

Hej, kolla gärna in i min blogg och svara på kvällens fråga;)



senare i veckan kommer jag även ha en frågestund!



Kisses nati



nattape.blogg.se

2011-01-24 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0