stööökhölm

sådär ja.
Nu är jag hemma från sthlm igen efter en helt underbar helg oss syrran :)
Känns lite tråkigt att komma hit till kära/döda karlskoga efter man vart där uppe med allt underbart folk och kännde värkligen påvägen hem att de är sån GRYM skillnad på att leva i sthlm mot karlskoga och här vill jag absolut inte bo ;)
framtiden är det sthlm som gäller om nått år eller så när man fått lite kött på benen ute i jobb livet.
Örebro next stopp sen vidare upp ditt! helt klart en framtidsplan :D

Åkte upp i fredags och då var det systemet som gällde för att sen glida ner till stranden där systers jobbarkompisar/kompisar var och grillade, Riktigt sköna typer de där ;) haha
Sen lite senare efter sisådär 2 flaskor vin och cider drog vi iväg till lite olika ställen och det slutade med att alla skulle hem och partyfreaket som jag är ville jag vrångt åka in till stan och fortsätta kvällen så min systers snälla pojkvänn fick skjussa mig mitt i natten även om han skulle upp jobba tidigt på morgonen..Oops
Ringde leo och drog in till stan till han,nemo & en till jätte gullig tjej och krökade på :)
vart inte en jätte lång vistelse ute men vart en skön "efterfest" och dagen efter var fasen inte rolig alls..haha känndes nästan hjärnknullan eller nått..för mkt blandade drinkar och vin.
Drog hemot mott syrran och hade en lungn kväll med massa mat och godis..riktigt skön bakis dag & födelsedag faktist :)

Nu ikväll blir det en film och lite onyttigheter för att gå upp i någorlunda tid i morgon för att träna bort extrakilona från helgens frosseri haha. blir lätt ett 2h pass om de ska väck.
Resten av veckan blir ganska lungn, jobba en dag sen resten ligga sola typ? 
Torsdag åker jag upp till sthlm igen för lite shoopping & träffa lite folk :) längtar redan! trivs enormt mkt där uppe som ni kanske har förståt vid det här laget ;)

Godnatt påer♥

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0