Sööndag =?

Dyngtråkigt..

sutti hemma hela dagen och tagit han om hundarna och måste faktist erkänna att jag saknar morsan nått grymt nu :)
Vad har hänt med mig?
brukar alltid klara mig själv i vått & tort, i kina eller på nordpolen you name it! men nu..nää ush.
och hundjäveln (min älskling) höll mig vaken inatt till på morgonen så sov bort hela dagen idag
vaknade med ångest och går snart och lägger mig med ångest
har en sån där riktigt dålig dag då man bara vill slänga sig under täcket och sova bort hela veckan..
så känns det just nu :/
å tankarna bara flyger omkring i huvudet..de är farligt att vara själv.

Fan vad ja klagar ;)
Jaja imorgon är en ny dag :) får hoppas på att den bjuder på nått bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0