Tisdag

Okeeej bara för att jag har sån grym jävla kvällshumor.. och  det är så jäkla underbart med felskrivningar hahahah
har skrattat ihjäl mig ungefär :'D
Gå in här om ni vill ha fler www.damnyouautocorrect.com















Ååh jäklar vilket underbart väder det har vart idag. förutom regnet då såklart.. fick nääästan känslan av att vara utomlands lite där itag :)
Hoppas vädret håller i sig bara hela veckan och i helgen för då blir det dricka lite förhopningsvis
Lite tråkigt bara att hela familjen är utsprida i sverige så får fira min födelsedag utan familjen.. OCH Presenter.! (De blir man aldrig för gammal för). ;)

Nej.. ska vara lite udda igen som dom flesta säger att jag är och dra ut å träna lite innan sängläge.
Vet inte varför men träna på natten är nog en av dom bästa sakerna som finns..kanske inte så här sent men nu gör det absolut ingenting för har inge jöbb eller nått på en vecka..Lyx? Neej..lite bara men mest tråkigt faktist.
så sovgott alla Bonkabonkas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0