Flytta?..

sitter och funderar litö medand jag endå är sjuk och har all tid i världen att tänka hit och ditt. (Har döööds tråkigt btw)
Har ju skrivit förut att sthlm har vart det stället jag vill flytta till så snart som möjligt men känns som de är ett FÖR stort kliv från lilla karlskoga.
Har kommit till underfund (vilket ord, vet knappt vad de betyder men de låter bra)..(haha) med att örebro känns liteee bättre. 40 min från familj & lite mer än en timme till syran
Lite lagomt sådär.
Karlskoga kan man nog säga har gjort sitt. nu är de inte hundra att jag ska flytta eller nått sånt utan sitter skriver cv och ska börja lite smått med att söka jobb där (örebro)
Har så mkt dåliga minnen här och även underbara minnen och nu säger jag inte att allt folk är dåligt eller nått sånt men karlskoga kommer alltid och har alltid varit pundarhållan nr ett..iafall ur min syn och mina erfarenheter
dålig umgängeskrets kanske man kan säga, föör dåliga minnen som tynger ner.
Nu är ju inte allt dåligt.ABSOLUT inte! finns världens underbaraste personer här som står mig varmt om hjärtat som jag tyvär inte träffar så mkt längre.
Har mig själv att skylla då jag är extremt dålig på att ta upp kontakten igen.
Men i grunden tror jag själv att det har med att göra att jag inte trivs för 5öre i karlskoga och lite mer därtill som inte går att skriva ut här.
kort och gott tror jag att en flytt till örebro skulle göra mig gott..både för hjärna,hjärta & själ haha ungefär.

När jag flyttade till sthlm en kort stund för att plugga bartenderkurs så lovade jag att jag inte skulle fastna här i karlskoga igen & självklart så gjorde jag det...Det är så himla lätt att göra det men NU lovar jag mig själv igen att jag inte ska fastna här och den här gången ska det hållas!

Lätt att säga men svårare att göra..De är en bit på vägen men ALLT går om man vill! :))




Lyx-frukosten igår. (marabou-chocklad apelsinkrokant på) rågött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0