woho fredag! nu super vi

eller inte...Boring!
kan ju tala om för er att det suger i spritmagen nått enormt mkt just nu i denna stund som jag skriver
Tråkigaste fredagen på länge men som sakt ska jobba i morgon på valsverket från 14-2 cirkus och om jag känner mig själv rätt så går det inte att vara bakis och jobba då fungerar inte hjärnan som den ska ska för 5öre ;)
stannar hällre hemma idag istället och bara tar det lungt
jaja
Har ätit första sommarglassen idag woop woop :)) men fysatan vad kallt det var nere vid sjön!
Ingen sommar än så länge men snart då jävlar!
ett -minus är ju the beachbody som jag och säkert några miljoner till hade lovat att träna sig till..vart är den ?
ingen som vet, ingen som vet ;D är man född lat så får man fan vara fet! haha just kidding
Ska snart börja träna igen och då ska jag ge mig fan på att träna hela tiden också men först ska jag upp till halsmottagningen och kolla in knölen i strupen, efter de är det förhoppningsvis grönt.
Ståt och dansat i min endsamhet och mp3 som sällskapp i en timme för er som är intresserade haha 
vilket jävla drag det var. min egna lillahousefest sådär ;) 
I'm mister lonley..I'm mister lonley, I have no body, Iam on my own..uuuuuh .haha.
ibland måste man ha tråkigt för att ha kul, så ska jobba järnet nu tills den 20 då vi ska till strömpis i örebro och fira ida och det kommer bli grymt kul och dunder drag där borta.
tydligen är 100%party där den kvällen så de kommer va insane!
innan dess blir det sthlm en sväng nästa vecka och besöka syrran, ska bli skönt å få komma bort här ifrån..den tråkiga byn (vi är barnen i bullerbyn) typ, hel död stad.
kan bara tänka mig hur det är att bo i dfs, ännu värre haha tycker synd om mig själv som bor i kga så ni kan ju tänka er hur synd jag tycker om er ;) 
Ne nog med taskigheterna :)) Nu blirre nån film sen sova 
Fyller år om en månad med O.o..kan man inte få sluta fylla år efter 20?

tjingeling ♥





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0