Högsommardag? vart kom du ifrån

Tar tag i mig själv och beger mig till solariumet för att drömma mig bort till en annan världsdel.
Börjar blekna för varje dag som går och nu ska skinnet börja glänsa igen som förr :)
Blev lika fort sjuk  som jag blev frisk,:( skulle nog stannat hemma igår från jobbet men får ta det lungt nu dom närmsta dagarna så det här går över nångång.
Saknar min underbara vän C också som jag skulle spendera kvällen med, värkar inte bli något av de ikväll om jag inte tittar in en sväng bara och hoppas på att lillan inte blir smittad.

Massa musik i lurarana och en välbehövd promenad till solariumet nu efter kaffet som snart är klart och senare ikväll slås körkortsboken upp för första gången. Yeaa de går bra nu :)

Kommentarer
Postat av: C

Saknar dig med min underbara <3 krya på dig så ses vi snart :)

2011-09-04 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0