15 April 02:29 Bakat en tårta till jobbet











Inpackad & klar too goo i morgon bitti till jobbet :)
Skulle täcka hela igenligen med grönt överdrag men funka inte precis som jag hade tänkt så fick improvisera lite, men det funka nog endå.

Innehåll:
Marabou-grädd cream
Hallon sylt/grädde
Hela hallon

Längtar redan nu på att smaka monstertårtan men ska skrypa ner i sängen & få min skönhetssömn..klippa mig i morgon & färga håret & har ingen anning om hur ja vill ha det..fan! rakar av mig hela skallen tror jag iställ.

Kärlek på er♥


Rabarben, jag & den indiska finen..soo sexy.


Kommentarer
Postat av: susanna

gud vad snygga tårtor du gör :)

då vet ja en som ska göra en till mig när ja fyller år hahaha.

2010-04-15 @ 16:45:40
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0