17 April 19:29 grattis ando & virre för lilla isabella :)<3

hej mina sötisar..ja vet att jag inte upp uppdaterat på länge men sitter för tillfället hemma oss min kära ida i örebro och lagar lite kyckling-spätt med klyftpotatis :) underbarbart!!
Snart kommer det lite folk hit så planeran är att dricka sig redigt full och decka i idas sänga haha med lite ironi i det hella haha :D

Tar massa bilder i kväll så i morgon när jag kommer hem lägger jag upp några sköna bilder & kvällens "outfit" haha tycker det låter som nått konstigt ord för fitta men  glöm att jag någgonsin har skrivit det ;D haha iafall får ni ha en super skön kväll & keep on rock it babes ;)

♥ Är super kärleksfull idag :)
Grattis minkära ando & virre för eran lilla isabella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0