20 april 22:15 flytta till örebro vs sthlm? :)

ligger i min säng nu, nystädat (lite halvt) & käkar havrefras o kollar på int-barc..tänkte igentligen dra ner lag ihop nått gott men orkar värkligen inte göra annat än att ligga här..jävlar vilket liv de är/blev på tv:n inter gjorde precis 3e målet.galet kul att vara där o dras med i hela stämningen :) fast roligaste hade vart om man själv hade spelat ;) saknar fotbollen sjukt..longt time ago now

 och vad har hänt med facebook va fan?! jävla ";PppppP;PPP" grupper. visst dom är roliga ibland men 70.000 grupper med samma sorts skämt come on folk lite bättre har ni vell för er?

ska inte klaga för mkt nu (har ju själv terrat sönder facebook av rastlöshet i 2 dagar nu ) haha tänkte faktist dra mig till en film snart & kanske somna in..ska ge mig fan på att haffa in massa cash tills den sista..måste. roligare så man kan göra mer med skönt folk och slippa oroa sig vad man har i plånboken :)
Och ska flytta till örebro..vad gör jag här i kga? hehe. jävligt soft här med allt folk men är trött på att man ser samma sak som man sätt i 20 år nu..ni ser 20 år..galen igentligen :)
dags att dra vidare först örebro sen vidare till sthlm till mina snyggingar & syran

hade jävligt roligt i helgen btw :) nästa helg kommer idahh hit iställ så slår vi på stort! :D

och det är i såna här lägen man skulle haft nån , får ta mig att skaffa en hunk snart
påtiden, men är en jävligt kompliserad människa ibland!ush








Kommentarer
Postat av: Johan Broms

Kanske ska flytta till stockholm i sommar :D

2010-04-20 @ 22:30:57
Postat av: Anonym

Flytta, varför ens tänka nåt annat!! Skulle jag kunna skulle jag flytta direkt från denna lilla stad!!!

2010-04-21 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0