27 April 22:30 Älskade skor...






Kollade nyss runt på lite skor & vad hittar jag?!?! mina älsklingskor som jag skulle köpt flera gånger förra året men blev aldrig av..hitta förstås inte i min stl men kolla runt lite och hitta ett par st39 som jag tror jag kan ha men hitta även ett par i svart som är 38 MEN ska jag värkligen slänga fram 500:- spänn på ett par skor som någon annan andvänt (även fast dom säger är oandvände- don't belive ya).
Men jag är kär! vad gör man..köpa..inte köpa..köpa  Aaa de är frågan.
Känner inom mig att jag bara MÅSTE köpa dom men en annan del av mig säger att slösa pengarna på ett par nya skor eller nått annat.

här är dom iafall för ett år sen då jag prova dom:



Dom vita är snyggast men dom svarta är rätt stl!
haha såna "problem" man kan ha ibland :P


Hitta även dom här som min syster har,skit snygga på...kanske dom med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0