9 April 02:13 The boy in the striped pyjamas.



Ush kolla nyss på den här sorgliga filmen :(
Handlar om "konsentrationslägren" en familj och sen två pojkar som möts, så lika men endå så olika.
skulle inte kollat på den här filmen innan jag ska sova, blir så arg på hur människor kan behandla andra människor som dom vore parasiter..kan inte förstå, Vilken hämsk värld det kan vara
Rekomenderar filmen, riktigt bra
och nu ska jag inte börja skriva för mkt för då blir jag bara mer och mer arg och upprörd haha. sant men vill ju inte ligga putra & mutra när man ska sova så man får mardrömar haha :D

Jaja Sleep tight my friends♥

..vad kallar man den där tiden med konsentrationslägrena, och "han den där" (vill inte ens nämna hans namn! UCH, tror att jag fått hjärn släpp eller så kanske de inte har nått spec namn? * BrainFreeze*:$

Kommentarer
Postat av: Cawoline

2:a världskriget.haha.

2010-04-09 @ 02:48:02
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0