Back from the dead!




Har inte haft någon ork att skriva något alls den här veckan, så har vart lite tomt här i bloggen
Har spenderat hela veckan på jobbet & fick min lön ÄNTLIGEN idag..Wiieehoo!!
Och bara för att de är påsk (och att syster är hemma) så blev det att äta ute på katrinedalskrogen, inte de bästa men det mättade magen iafall, fast som vanligt blir man hungrig så fort man kommer hem
man kommer på sig själv att stå rota i kylskåpet.. är det bara nått som händer våran familj eller finns de lika kylskåps-besatta människor där ute med? haha we like it anyway (;

Vart iväg i sanviken med för ett litet ärende och skulle passapå sola men hade inget kort till sanviken och ingen buss gick så långt ögat kunde nå..(bussjävlar) orkade inte vänta så tog en promenad & tänkteatt de var öppet vid katrinedal.. va de öppet tror ni? NEJ de stängde 9?! fick för mig att de var öppet till 10 och pissnödig som jag var sprang jag typ hem^^

var massa folk på stan med, hade totalt glömt bort att de var statt ikväll ju.
Men de ska bli en vit helg (-) cidern som jag ska ta i morgon när jag ska in till örebro och träffa ida :D
Vi Ska gå på stan om det är öppet & kolla bio, bara tare lugnt.

Beställt hem massa foton med från "fidji" eller vad det heter? får se när snygg-fotona kommer!

Godnatt ♥ skriver i morgon vad som köpts.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0