1 agusti 13:13.. putte i parken 2010

Nu är "putte i parken", pip den knasigaste festivalen slut och har haft grymt kul av de man kommerihåg, minnet kan inte svika mer än det gör just nu hahha
känns som man vart utomlands och festat i flera veckor men In real life har det vart fem dagars rååfylla..ojojoj är bara förnamnet haha xD
värsta var nog att man inte hade nått tält så man kunnde lägga spriten i medans man var uppe och röjde på festivalen & sen kunna dra ner på campen och fortsätta supa skallen av sig istället för att behöva springa runt i hela kga för att hämta mer sprit när svetten har slurkat all sprit i kroppen när man hoppat runt som en tok & vart allmänt lycklig xDhar nog bränt alla hjärnceller man ägde och det var fan inte många innan men måste säga att det var värt :)nemen hahah man lever bara en gång som sakt och yngre blir man inte.kom iafall hem nyss från efterfesten med folket så nu F*n ska jag vila min kropp och själ så man känner sig som en människa & mkt sömn har det inte blivit dom senare dagarna hahah

Tack alla fyllefolk för en grym vecka & alla stunder man inte kommer ihåg! nedå men nu...
Gå lägg er! ;)

over and out // the girl who still is drunk?! (lovade mig själv att jag alldrig skulle skriva när man är på lyret men fick bli så iafall när man endå är på g och sitter vid datorn..bara för att informera haha)
Btw; och har inte haft min telfon under hela helgen så har inte kunnat svarat på nåns samtal eller meddelande just so you know :)

Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0