Fantomen leker grym i gryningen



Ush
blev ingen trevlig avslut på kvällen idag som jag ville att det skulle, men de kan ju ha och göra med att jag kom hem bara för en liten stund sen från ikea & upphämtningen av syran men hade kul under tiden så :)
Har ju haft min tele avstängd med i några dagar och dum som man är tappar man bort mobilen då med haha
ja lyckas då med allt :D  efter lite letande i hela jäkla huset så ligger den i en tröja på golvet! typiskt
 nu har ja den iafall och funderar på att höra vad folket gör idag även om kl tickar på, fast de blir nog en ganska lungn kväll..får se om man kanske taggar till öre i morgon med till the boys :) får se fårse

Alkohol FRII cider på ingång i glaset och en sån där förgiftande sak i munen
just ja fick "snälla" till mig nya vinglas idag på ikea utav min kära mamma, då jag hitta för några helger sen flera sönder(kastade?) trashade glas oss mig.. inte lika kul, men tur att man har mamma när pengarna ligger på zero..
Löning på måndag!! Yess yess:) kanska utgångnästa helg?

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0