In i dimman..

       

                           

B
lev inget sovande förut blev för pigg att sitta vid dator, fick nått ryck istället och provade min systers bal-klänning
den är så jävla snygg (snyggare i värkligheten) :)))

By the way, hadde min första vita helg i helgen på mer än ett halvår fan :D såå stolt, men de behövdes
kan ju inte försvinna in i dimman varje helg eller? hehe ^^
Därför så måste jag ju bara fira det med att Festa den här helgen ;) så min fråga är:
Vad ska alla hitta på för roligt?
Skulle vara kul dra ihop lite folk eller några brudar sitta dricka sen dra ut eller skita i att dra ut bara snacka & bli fulla..alltid lika trevligt haha 

först: hej hej snackar lite, sipar på drickan tar de lite lungt
Sen: hej och hå.. shot efter shot & käftarna går i ett och alla pratar i mun på varandra haha och inte får man glömma dansen ojoj fullarullar hit och dit, Underbart!!
Sist men inte mins: Sängen..somnar som ett litet barn i vagan med nattvisan & vakanr med spräng huvudvärk
Men det är så värt det =D

Nu blev jag riktigt sugen!♥

       


                
   



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0