Don't worry, Be happy



Äntligen har 4e avsnittet av lost kommit ut, som man har längtat..Ojaa!
Klicka här för att hitta Lost.S06E04.HDTV.XviD.SWESUB-KickFoot

Kanske bara jag som följer de med glädje, med det är så j*vla braa
så om ni inte kollar tycker jag ni ska kolla på det från skratch lovar de är värt de ;)

påtal om nått helt annat har jag för en stund sen vart och solat nere vid katrinedal där dom bästa solariet är förut sola ja/vi jämt vid frödingsplan men tycker dom sköter de där väldigt dåligt, ja menar förut var de ju iafall fungerande solarium och man kom in igenom porten, som jag alldriiiig gör längre``helt mysko plus att dom är sönder med stora sprickor..Väldigt dåligt! skärpning hörrni
nog om de negativa haha


http://nelly.com/
Såg att nelly hadde fått in massa nya kläder..synd att man är helpank dårå är så sjukt shopping sugen men får vänta till pengarna rullar in som de ska(haha låten) tillsdess blir det skärm/fönster shopping för min del haha

Just ja! har en fråga som jag fundera på när jag gick hem förut vill ju börja träna men de är för jobbigt att börja på en gång så kör lite små stuff för mig själv här hemma för att sätta igång motivationen typ som situpps, gå ute, käkar rätt och sånt MEN vill ju träna röven!
Onej jag vill inte gå med nån j'kla medecinboll då det är så litet här så man får vända efter 2 steg^^, haha så tänkte om man spänner skinkorna varanan gång när man går ni vet (har en lång jacka om ni undrar hahah skulle sätt mysko ut annars, ser framför mig hahah) aja då lär man ju ska träna röva eller har jag helt fel??
jävligt smart så här nu när de är vintertid med långa jackor.. ja menar som alla sexexperter säger gå och spänn beckenmuskeln (om de heter så "knipövningar") ja ni fattar nog va jag menar brudar.. ^^haha de är ju ingen som ser så varför inte skinkorna? :D
Får försöka luska på det, tror ni att de funkar att man får en liten work-out av det?? va inte blyga behöver åsikter här

Over and out ni får tänka åt mig ;D nu LOST 


Hat♥Kärlek 


 


Kommentarer
Postat av: KEISHA

anton visa mej ett sätt att träna röven :P haha låter sjukt men de funkar faktiskt , ställ dej på alla fyra & håll ena benet uppe (som när en hund pissar) i 10 sekunder sen byter du ben.. upprepa några gånger på varje ben :) haha

2010-02-18 @ 13:00:56
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0