Wish it..dream it..do it..



 (före)    (klart)  

Så här fin har min ena garderob blivit
:) soo prowd
 
Men ska försöka hitta nån snygg krumelur bild som man kan göra med i vit som passar med texten
ser lite tomt ut med bar text men som pappa sa -kläderna hänger väll endå för"
haha för de kan man vell  endå göra de lite extra special sådär nu när jag knappt har några kläder kvar ;)

Påtal om det carro kom förbi förut tog "en" cigg & snacka lite♥ mycket trevligt, så fick hon med sig ett par påsar med kläder hem..
skulle ha sålt dom på tradera men hon ville ha första ching så ho fick special price
& så känar jag en slant som jag värkligen behöver, ska sälja "halva" mopederna med..cashing^^ förhopningsvis :D

Nu gäller det bara att jobba ihop pengar så garderoben fylls av nya kläder, soo work tomorow here I come!
Godnatt på er napptime snart,
MEN va hör jag? haha american idol på tv måste springa kika lite på hur dom skämmer ut sig haha.. förstår inte hur visa tror att dom seriöst kan sjunga hah snacka om tondöv =D



Laterbitches!♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0