17 juli 20:05 Middag & festa?

hallo Kära dagbok!

idag träffa jag ****** värsta hunken..... hahha skämta.
Men är tillbaka i kga nu iafall, åkte upp till min syster i onsdags & shoppat lite :) mkt mysigt!
Just nu sitter jag och överväger om jag ska festa?.. blev på ett riktigt festar humör eftersom vi nyss fått lite besök hit så har suttit pratat och ätit världens godaste mat.
åh sötnosen vilma (en hund) stog vid poolen förut och lockades att hoppa i, men sen dröjde det itag och helt plötsligt hoppar hon på en luftmadrass i poolen & flyter runt & ser överlycklig ut med huvudet högt, hahah skämta inte att jag garva ihjäl mig & hon bara låg där ass nöjd :) hehe

just ja handlat massa kläder i sthlm och eftersom det är rea får man extra mkt för pengarna, Love it!
vissar upp det senare nu måste jag ut & dricka cider/röka & prata lit5e itelefon om kvällen

Kärlek på er♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0