2 Juni 10:11 money money money it's not so....

fy fan vad taskig jag känner mig just nu!
Sa till carro igår att jag skulle följa med henne till nora men vakna upp idag med världens spränghuvudvärk & hosta sen berätta morsan att hon inte lagt över lönen än och att jag har till i morgon på mig att jobba ihop lite mer.. Har inte jobba så himmla mkt denna månad så fick bli jobb före nöje.
Ska iväg till körskolan kl 1 med så nu ska jag ta mig en vitaminshot & sätta mig i solen en stund->Duscha->jobb->körskolan->jobb ---->slänga mig i en isbox!

feel like shit to Day! over and out

Kommentarer
Postat av: kikki

Fan va nice me jobb , skulle också behöva ett :(

2010-06-02 @ 14:28:20
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0