30 juni 20:26 Midsommar helgen!



                 

Hallo alla kära människor :)

Igår hadde jag vad man kan kalla pms-dag haha :), så man får ta allt med en nypa salt det där med att "alla" är fuckheads¨¨ ;)
iafall, förutom att väskan bleb snodd på midsommar så var resten av kvällen jävligt rolig!.
Vi drog in till örebro vid 2, sen åkte vi runt lite till affärer då ida och jag köpte ett tält & ida köpte en ass skön stol som det satt ett parasoll på hahha för skön :)
Vet knappt vart herge ligger men tog ungefär 1h att åka ditt och väll där var typ spiten slut?! man lär sig av sina misstag, så nästa gång blir det att köpa massor av det goda hehe.
Vart även lite naken dopp för min del haha men de ska vi inte gå in på haha!
Lördag blev det bussen hem och sova en snabbis sen festa vidare oss dino :)
Söndag! då mina damer & herrar var jag så trött så jag knappt viste vad jag hette faan haha. hade cyklat ner till sanviken på lördan & när jag skulle cykla hem var det Total-punka på cykeln..trodde ja skulle dö men efter många om och men kom ja hem & däcka på en gång i sängen.
så vart en ganska lyckad helg förutom söndagen ( vart lite knas då med...:(..)
jaja ska slänga mig i den nybäddade sängen, tända lite ljus, öppna en cider & kolla på film :) mys!

Fredag(?) Blirre party oss katta som fyller 20!! men ska ta det ganska lugnt framöver & Pass på allt annat..?

 ♥ miss my phone..and my idah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0