4 Juni 11:06 Happy birthday to me....happy...is me! =D

så jävla underbart!!! :D idag is my B-da!
blev väckt imorse med "ja må hon leva.." (man trötnar aldrig) haha
fick lite allt möjligt..

- En skit snygg mobil (nokia toutch)
- Swatch klocka från österike :D bling bling ;)
-lite smått & gott

- sen fick jag ett kuvär med pengar i och i de kuveret låg det ett bomans kort (frisör) med ett bestämt datum på, fattade ingenting först sen berä'tta morsan att jag ska ditt på torsdag & prata med en frisör Wihoo (ni får se senare vad jag ska göra) sen efter de beställa en ny tid för själva "the action"
har velat gjort de här skit länge nu men de har vart så dyrt så har inte blivit så, Äntligen säger jag bara.
så får se vad vi hittar på med färger & sånt. hoppas det blir super bra men det kan inte bli annat än bra för bomans är bästa stället i stan haha bortskämd unge..Javisst! ^^, nedå :)

Nu7 ska jag ut i solen & njuta en stund sen baka en tårta ♥

Systemet!!

Kommentarer
Postat av: kikki

Grattis :) ses kanske på statt :)

2010-06-04 @ 16:04:29
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0