10 Juni 02:27 Imorgon då jävlar blir det frisören och prata! Längtar

halloå min kära blogg!

de var länge sen...Har haft ganska lugna dagar, kolla massa filmer,solat & bara haft det lugnt som sakt :)
Ibland måste man få sjunka in i sig själv för att komma tillbaka till "the reall life" för att uppskatta det man har och få ny energi till allt som väntar.
Har fått mig många funderingar dom här dagarna, det störta utav alla är: hur jag vill att mitt liv ska se ut vad jag vill göra? har inte haft ett "bundet/riktigt" jobb sen jag hoppa av skolan..5 år? (orkar inte räkna)^^,
och vad har jag gjort sen dess? men har märkt hur lätt det är att glömma bort att man måste jobba för att få ett fungerande liv..har fått allt på ett silverfat, typ. men dock inte längre så det är där mina funderingar kommer in.
Nog om tråkiga funderingar och mer om Partaaj ;) men ska fortsätta fundera, det kommer nog gå bra om jag bara drar tummen ur röven & slutar tänka så mkt.

Här har ni lite bilder från min födelsedag



























okeej skulle ha andvänt min kamera men de här var bildena sen blev jag för full för att ta kort haha ;D
btw tack ando för nedputtingen i poolen ;) haha men man fyller bara 20 en gång =D

 Här är snygging tårtan jag exprimenterde ihop :) lyckad faktist (utsidan haha)



så slutar vi med en bild på moooaaii.
skit vilket skriv sug jag fick nu haha^^, är nog bara för jag inte skrivit på hundra år? skulle kunna sitta i hundra år men ska kolla på min andra kamera om jag hittar några roliga kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0