Är det efterfest på eran balkong..

Tänkte jag skulle lägga ut lite bild på mitt "extra" rum kan man säga, nu när det är städat och fint för en gångs skull ;) haha

     

Mysspyss!
sitter här just nu framför datorn och funderar på vad som händer i kväll. utgång eller inte?
känns som de kan bli en ganska lungn kväll , men har ett sug i magen för fest..the big question ja eller nej haha
bara man kommer igång med smink och allt blir man ju på humör.har jag rätt eller har jag? :P
Knäpper en cube, slår på spotify "party" listan och känner efter ;) låter som en prima plan så märke vi vad det blir av de hela!yeah!

Amigos!..see you soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0