Empty..

grät mig till sömns & grät mig vaken..om jag bara kunde få hela dom senaste 24h att försvinna
Att nått så värkligt kunnde vara så fel..
Hoppades att kameramännen skulle hoppa fram & säga de va blåsningen, för hur mkt änklare skulle inte det vara
trodde värkligen jag såg de jag såg..men skenet bedrar & ensam står man kvar
Vill bara sjunka genom jorden. kan inte fatta hur dumihuvudet jag var som trodde på mig själv..men om man inte kan tro på sig själv, vem kan då tro på en? :'|
man ska inte lita på ögonen, den ser de dom ser & lurar med hjärnan på en tjuhelvetes färd
hade ju inte tagit nått, klart man tro på de man ser då eller ?..nee fuck de här, uch!

nu har man en familj som tror man är psykfall med..kan inte bli bättre :'|<3
förlåt

Kommentarer
Postat av: Cawoline

De kommer lösa sig gumman,

De kan inte bli värre än så här,

så nu går de uppåt !

Älskar dej <3

2010-03-09 @ 17:47:16
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0