När ett solarium har bränt det översta hudlagret




Såå nu har man fått en härlig bränna med röda skinder :D
Andvände "rynkelkräm/vitaminlotion" igår som jag brukar andvända ibland, varför inte börja tidigt liksom? haha men den gör huden så len och stramar åt & som jag sa till carro "man ser bättre" soo truu.. viste inte om det skulle gå och sola när man andvänder de, men funka prima vart lite röd underögonen bara men men det går snart ner till brunt?

Ska ta mig nått att äta och disken sen igårs kladande med tårtan ;D tänkte jag och även städa garaget för mitt finbesök i helgen! Idaa is coming vad jag hört av carro, men ska ringa henne först och dubbelcheka, kanske bäst (;

Tårta idag? får se, I will stay in-touch och självklart lägger jag in bilder på mina mästervärkt framöver haha ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0