Bake a cake

Kollade runt på internet och hittade en sida med massa jätte snygga tårtor & cupcakes bl.a
Gå in och kolla här http://silverdrake.se/ kan inte förstå hur människor kan göra så snygg tårta!
Ska försöka mig på en tårta i morgon har jag bestämt :D ska bara köpa bakplåtspaper & "sugerpaste"eller marsipan.
Fan längtar redan sjukt kul, tror jag aldrig gjort en tårta själv förut. kul kul
Ska även försöka göra ett 2a försök med rulltårta och tänker lägga till lite extra greger.
ska göra marängcreme runtomkring (: får la se hur det hela slutar! haha lägger in bilder och visar iafall.
antingen I make it or I breake it.
 
Några bilder på silverdrake'ns skapelser


  




  
   

Jag bara älskar dom!! Finns så många fler att jag har svårt att inte lägga upp dom, men får häjda mig själv & bara ta dom här heheh ^^ hon är ju grym  tjejen.

Nu måste jag slå huvudet i kudden snart, möte i morgon me S :) eller så kanske jag flyttar fram det. jobba iafall

♥keep on moving babes

 sån här goding kanske jag ska göra? ;D haha

 MEN den här ser sjukt god & snygg ut och nu måste jag ge mig inan jag får tårt-psykos :D haha Vill baka men måste sova..vilket jäkla dilema? noot. de är ju fan mitt i natten Ciaoo godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0