21 Maj 01:28 We can do what ever you like

Nee ni! här blev det ingen vila här inte haha ^^
efter lite onyttigt så blev det 40min springning (inte dåligt för att ha super dålig rök kondision[?]) & självklart springer jag inte ute, utan har lite lyx och har springband här hemma som min kära pappa köpte för ett år sen då han skulle börja träna..tror ni han har andvänt det en enda gång? neej nej
men jag klagar inte, nu ska kilona väck & röva bli skön jajemensan! ;)
Ska hoppa in i duschen nu & sen ladda inför imorgons pass & jobb :)


( står i garaget så får fightas med allt skräp haha men de går prima)


(Svätt svätt & svätt..sexig "kissfläck" vid röva haha nedå men tränar man ska de fan synas att man gör de oxå)

andra gången gillts- Godnatt♥Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0