21 Maj 20:46 Fredag kväll


(är en riktig blondin bakom det mörka håret ;)..Gammal bild! )

De gick ingen förbanade buss från sandviken så fick ta en promenix med mitt häl-skavsår, Kul..
Men tur är de att maten stog framme på bordet så man blev lite gladare haha
blev inget örebro heller, de va lite synd men man får göra de bästa av situationen
på med mjukisbrallorn, fram med filmen & mysa i ensamheten..som sakt det bästa av situationen haha^^
får se om man blir på fest humör senare så kanske man drar tillbaka till sanviken till gubbarna & ferrar lite :)

Och på tal om dåliga nyheter(?)* har ingen mobil längre ( ovanligt) den blev snodd. min vanliga otur.YEAH
med dom ordena sakt så drar jag mig till filten& lite tända ljus.

LovePeace♥LoveTheForest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0