3 Maj (redan) 23:14 brist på rubrik..Kännslor & shopping

NU har jag bestämt mig! inga nedgångar ska få ner mig i träsket.. jag kan fundera hur mycket jag vill och kommer ändå inte just nu få ett svar på det jag undrar..på det som kan ändra hela mitt liv upp & ner på en sec.
om det visar sig det jag fruktar så finns inget jag kan göra mer än att leva mitt liv så som jag lever
ta dagen som den kommer, en ny dag i morgon right?
har funderat lite nu & känns som allt kommer vara som det ska..får hoppas
ja skriver i gåtor.. men måste få ut kännslorna jag har just nu även om ingen förstår förutom visa människor nära mig.

Nu över till det posetiva som får vardagen att flyta på.
var handla i fredags så det blev lite smått & gott sen i veckan ska jag iväg med "mamma betal" till örebro och handla kläder till den fortfarande tomma garderoben..så det blir en heeeel del köp dårå :) mys!


skit snygg tröja för endast 99 spänn från hm - snyggare på ;) den är tunn och perfect till nu när solen börjar titta fram.

från hm 149 spänn. var tvungen ha nånting på kvällen så köpte denna snygging.

             

Hårfärg till löshåret med, köpte fel färg så funka inte så bra att färga så tror jag lägger löshåret på hyllan & fixar det nån annna gång, sen ett guldarmband till linnet & solbrillor från kicks som jag måste lämna tillbaka då dom inte passa som jag trode dom skulle, hade så liten tid så roffa åt mig dom i sista sec haha dåligt dåligt men man lär sig av sina misstag.

nej nu ska jag slänga mig in i duschen,ansiktsmask,raka mig & köra på lite manikyr så man känner sig lite fräsh tills i morgon.
finns inget bättre än att vakan upp på morgonen med nystädat rum (fönstret öppet,såklart! & nya lakan) haha. ny duschad, rakad & allt vad de inebär..ja ni fattar :) wonderbaum

Kärlekpåer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0