1337

om man kunnde förklara hur bra den här dagen har varit i ord så skulle jag göra de så ni skulle kunna förstå men de går inte för allt har vart så fuckingawsome!

var länge sen jag mådde så här bra och varit så posetiv som idag.. :)))

Vädret har varit underbart och har äntligen fått träffat min kära carro & lilla freja som är den underbaraste,sötaste,gulligaste bäbis..kunnde knappt släppa blicken från henne, hon är så liten och de är den första bäbis i mitt liv jag hållt i . it's true har aldrig hållt en liten bäbis & fyyy så underbart :)
hoppas min syster och hennes pojkvänn skaffar en liten gullplutt snart ;)

imorgon blirre jobb oss morsan till 2 på dagen sen vidare och fortsätta måla där jag avsluta igår..riktigt snyggt blir de!
Får dock inte säga nånting mer om det där..så över till något annat..hmm
....köpte 5 redbull hem idag (oj så intressant) haha ;) nedå ska faktist gå ut med min filt och mysa lite med en cigg sen blir det att ladda ner nån tvserie att somna till så man är pigg i morgonbitti
Först ska ja bara städa upp lite och byta till rena lakan då lövar jag er att man sover som en kung sen.

har bara en negativ sak att tillägga : fuck falska människor!

Thats all for know, J is out ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0