Varning!!

fick världens uppenbarelse idag ( inte en sån med gud och shit)
mådde riktigt dåligt i morse på grund av saker som händer runt omkring & alla tankar som snurrar i huvudet
men sakta men säkert tog jag mig upp ur sängen för att jag idag ska åka iväg på målarjobb på kupolen.
Allt känndes bara piss, så där ni vet när man bara vill gräva ner huvudet i kudden igen och stänga av alla tankar man har..satte på mig lite kläder och ser alla missade samtal och medelande på mobilen men tänker inte mer på de utan tankarna går mer på "jag måste ha en cigg" känns värkligen inte kul att behöva gå ända upp till kiosken nyvaken och sliten
sen helt plötslig6t börjar allt kännas lite bättre
2 cigg ligger på askopen som min kära mamma lämnat åt mig - du är bäst!
tar en berocca,vitaminpiller och min kosttillskott för att försöka fåigång kroppen och huvudet..
ser hur solen lysser igenom köksdörren ut till poolen som ligger aldeles utanför på en stor terras och där står alla utemöbler utplaserade fast utan dynor..men vad gör de? själva kännslan är ju underbar
Går och sätter på mig jackan för att de är ju fortfarande april och inte kan man sitta utan jacka då?
kollar i kylskåpet efter nått mer gott och vad står där...en älskade redbull
jag hjärta redbull + cigg

öppnar dörrarna och bara känner hur jävla underbart de känns att äntligen kunna gå ut och sätta sig i solen på morgonen och skippa all denna snö som har fått förmodligen halva svenska befolkningen i vinterdeprission
Slängde av mig jackan och reflektera lite om livet och hur jag hamnat där jag är i dag..ingen bra plats just nu..och just denna stund när jag sitter där i solen känns det som jag svävade på moln..Vilket lyckorus!
vanliga fall lever jag i en tjock dimma & i den stunden blev allt så klart..som att 10kg lyftes från mina axlar.

har tagit igenom mig det mesta i livet och resan är lång innan alla pusselbitar i livet ligger på plats men nu måste jag skärpa mig ytligare för att ta mig en bit framåt igen..
nån dag ska jag känna den där lyckan hela tiden..utan ångest & utan oro

visst, vi alla har dåliga dagar & bra dagar..men när dom dåliga dagarna blir fler än dom bra då gör man nått fel här i livet och då är det dagas fö ändring.
Lättare sakt än gjort..men man kan alltid försöka :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0