jag måste hinna hinna, måste göra de som alla andra gör

blogg.se suger arsle!
ingenting funkar som de ska men ärligt talat bryr ja mig inte så värst mkt just nu , de är bara skönt att skriva av sig lite dåochdå..lätta på hjärtat lite
Sen kan man inte skriva allt för personligt tydligen..har ju fått mig nån stalker som aldrig ger upp, vissa människor värkar inte ha en enda hjärncell i huvudet. synd, jävligt synd...äkeeäl!

riktigt dålig dag idag kan jag ju börja med.. försov mig till kl 1 på dagen och nu är det andra dagen jag missar jobbet. får sån grym ångest över att jag inte kan ta mig upp på morgonen som jag borde göra för hur svårt ska de vara att dra bort täcket och kliva upp ur sängen sen är man klar för jobbet..men nejnej de går ju inte.
trött jag blir!
kom iväg till målar jobbet iafall idag med så fick lite gjort  och sen stor städat här hemma :) kan man sova med lite gott samvete och förhoppningsvis vakna upp på ett strålande humör. (?)

Fått en kallelse till vittnesförhör idag oxå.. om de som hände i karlstad när en kille blev skuren i halsen.
måste skriva upp på en lapp inan så jag kommer ihåg hur allt gick till så man inte bara sitter och hmmm..ööh.. till polisen. så jävla typiskt mig haha måste vara förbered annars står de still i huvet och tankarna flyger iväg på nått helt annat haha ;) skadad for life haha.

ska börja övningsköra nu med :D wihooo 6 år senare. men bättre sent än aldrig right?!
kommer va grym på de där!

Ne fyfan sooova!..nu tog det stopp uppe i huvudet..."den lilla gubben där uppe i huvudet slutade säga vad jag skulle skriva" hahah eller hur det nu va ;) (från rodney)

tudeiluu♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0