blogg.se vs wordpress.com ?



åå vilken besluts ångest jag har!
vet inte om jag ska börja blogga på blogg.se igen eller fortsätta med wordpress. (oj vilket problem haha )

Wordpress:
+ Lätt och enkelt att blogga från mobilen.
- Fett ful designe (fattar inte hur man fixar den)

Blogg.se
+ enkelt med designen,snyggare och lättare att skriva
- går inte blogga från mobilen.

både för och nackdelar..hmm får se. tror de blir blogg.se :) 

Planen var att åka upp till sthlm idag men har blivit ännu värre, är sjuk som gris. blää de suger!
De bästa med att bara ligga hemma är att man får massa gjort faktist. städat,tvättat och sånt booring.
Måste nog ha sveriges sämsta imunförsvar, blir sjuk hela tiden vafan.
Hoppas bara att det här släpper tills fredag då det står jobb på schemat Fredag-Lördag-Söndag och sen en tripp till filipstads marknaden :)
åå självklart övningskörning ofcourse med ;)

Kan nog bli en ganska lyckad månad det här. har lite att se fram imott:

Sthlm - nästa helg
Utgång på ns 100% party med örebroarna - helgen efter
Kålmården, hotell,utgång - helgen efter
Liseberg
och lite annat smått och gått 

funderar med på att börja nånting om jag får med mig nån villig själ på typ kickboxning,yoga,träning osv. mkt lättare att komma igång med nånting med nån kompis, kan man pusha varandra liksom :) 
ska kolla upp det där och nu är det ju snart vinter med så litö skönt att ha nånting regelbundet att göra.

ne..ska slänga mig i soffan och surpla lite honungs tee och hoppas på bättre tiden hehe :)



 
Städat och skönt :) (världens sämsta mobil kamera)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0