onsdag!..

Jobba jobba joobbba!

kom precis hem från lite work oss morsan och fysatan vilken träningsvärk jag har sen igår..hela röva & låren känns som stolpskott! men de är gött de :)
Kan ju lova att imorgon på jobbet kommer jag stå som jag har blivit rövknullad i 5 timmar för ska nämligen åka iväg med henry vid 9 ikväll och spela tennis
Vad har ja gett mig in på?? haha

fick schemat igår på hur mina helger ser ut och fick tydligen 5 jobb-pass (på helger) den här månaden som kommer & fick reda på idag att jag ska jobba på valsverket på lördag också då "deleva" ska spela. haha
Hoppas jag inte möter han när han repar och behöver prata med han för han är allt lite skum?..hmm.. vad säger man till en sån person (?!)

Jaja..Skulle på 100%party i karlstad den 1 med, fick ju reda på jag jobbar då, så ska höra med mina smulor om dom är på att åka till västerås i stället på lördag ( samma event fast en annan stad)
De löser sig nog :)

snippsnappstrut så var sagan slut ♥


krull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0