to long time agoo now..so here we go. 13 mars

Heeeelt galen helg måste jag säga men så jäkla roligt hade jag "nog"? haha minnet sviker litegrana ;)

började iafall med förfest i karlskoga oss mariah & erika med sangria,vodka & redbull sen jäklar slog det på och malin skulle vrångt in till karlstad på nöjesfabriken
hade lovat mig själv den dagen att jag skulle ta det lungt och inte åka in till karlstad..hmm?
den planen gick skeprettårhelvete. haha.
jäkligt glad för de nu ;)

kom in vid typ 11-12 nångång och drog till vip:en och hävde lite sen börja afrojack spela & shiiit vad gryma dom var :) alla flängde runt och bara hade kul haha och på nått konstigt viss blev jag uppburen av nån, så skicka dom mig vidare till massa randoms folk..så där gled jag runt med röven upp i taket och flaxandes med armarna.
träffa josefin,elin och jenny oxå :) mkt trevligt..gryma  brudar de där ♥

Efteråt så sprang ja & ett gäng å leta hotel (missa bussen vid 2) chockad? nee, inga ovanligheter de där inte ;)
Malin & jag innan karlstad: nu tar vi de lungt ikväll, inge spårande & bussen ska vi åka med.punkt slut
haha kan bara sluta på ett sätt när vi kör igång.^^,

sen hände det nått helt sjukt när vi var utanför hotellet elit med alla & malin & nicklas var inne och beställde rum.
Ena killen S som vi var med började bråka med nån och på nån secund var dom båda nere på backen och robin hoppa på den ena och försöka bryta dom. sen ser ja bara att de sprutar blod från halsen på S..massa poliseer kom och jag ringde 112 för en ambulans som kom 5 min efter. 
Tydligen hade den ena killen slagit av en öl flaska och tryck in den i halsen på S.
Vart helt chockad och alla trodde den hade träffat pulsådern men som tur var så klarade han sig :)
det blev "försök till mord" så hoppas den 19-åriga killen åker ditt rejält..för det där var inte okej!

Nog om tråkigheter.
Elit hade ett ledigt rum så vi drog upp i hissen till rummet och vad står de : "sveningvars sviten" hahaha dog en secund där :D kunde inte ha spenderat kvällen/natten på ett bättre sätt än i en svit som heter "sveningvars".
bubbelbad,balkong,feet säng och det viktigaste - minibaren ;)
baddade bubbel och drack massa sprit sen senare på natten fick även jag sällskap så de var ju lite skönt så jag slapp sova i min ensamhet ;) mkt mysigt :)

dagenefter var inte lika rolig..klarar nog inte av att jobba på helger! 

 























Bilder från hotellrummet är tyvärr barnförbjudna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0