onsdag......




jahoop..har dyng tråkigt här hemma :(

har vart sjuk nu till och från i 2 månader & på senaste tiden har ja inte haft någon ork till nått..trodde först jag hade cancer då jag har upptäckt en knöl i struphuvudet som har funits där i 2 mån så tog tummen ur röven och drog till vårdcentralen.

( jaa,javet..cancer av alla sjukdomar.) haha

Tog iafall lite prover och kollade in knölen..
Dom hade inga redskap där för att se vad knölen var så skulle få en remiss till öron,näsa,hals mottagningen för en "closer look"
fick svaren i måndags om proverna och fick reda på att jag hade (kommer inte ihåg vad hon sa) men på ett ungefär - har en infektion i luftrören/strupen som gör att cellerna inte fungerar som dom ska..säger mig nada ungefär? haha
fick sätta igång med en antibiotika - kur i 2 veckor och ska käka 3 piller om dan.
än så länge har jag kommit ihåg att ta alla gånger: morgon,dan & kväll. men de dröjer inte förns minnet sviker ;)

Blir att ta det lungt i soffan fram till fredag :)
Alkisen i mig skriker ..Sprit! så ska dra iväg till örebro på dan med malin hem till peter & ida :)
sen vidare till strömpis där 100% party Italiobrothers är i helgen, kommer bli GRYMT kul!

njee nu blirre film & lite tjockis godis ♥

See yha later


Kommentarer
Postat av: Hasch

Pengar ä bara papper och papper är bara pengar

2011-03-26 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0