Lördag natt..

Kom hem från jobbet för en liten stund sen och fyfasen vilken galen kväll haha :) I love it!
skulle igentiligen jobbat på nightshift men blev nerskickad till harrys istället och de var bra drag där nere och Älskar att stå bakom baren även om jag var ruggigt trött idag och lite "off".
Uffuff..Nu kan ja inte sova istället. Är som en "energibomb", Tänkt om man kunde vara så här på dagarna haha va underbart de hade varit!
Lite synd att komma hem till en tom säng bara och sitta prata för mig själv.. haha nerrå ;) så schizo är jag inte.haha
Skulle dock vellat ha sällskap här av en viss person..men men :)

Bio imorgon kl 2 med personalen också, riktigt soft :)
ska titta på "pirates of carabien" (hur det nu stavas)..Hoppas värkligen den är minst lika bra som dom andra filmerna.
Ska bli en riktigt soft dag imorgon :)

haha måste ursäkta särskrivningen i hela inlägget är så jäkla övertrött/pigg så jag knappt ser vad jag skriver.
Därför blirre bingen nu :) hoppas ni hade en grymt rolig kväll! ni kommer må som ni förtjänar imorgon dock ;)
fast de är inte så dumt att vara bakis ändå..Bakis pizza,cola & slappardag utan dåligt samvete, inte fel de inte.

Natti natti ♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0