Måndag

Haft en riktigt skön helg med massa skönt folk i örebro :)
var och firade ida på fredagen på strömpis och alla blev redigt jävla fulla, kanske kan tacka 25kr ciderna & ölena som dom sålde..ojojoj slutade med att folk spyde & blev utslängde ( Me too) haha ;D

palle fick spö,herman spyde rätt över alla folk och på johan, minst 3 blev utslängde och minst 4 spyde..kanonkväll med andra ord! :D
låg kvar i öret till lördagen och då blev de vidare hem och medans jag väntar i kön till bussen kommer det 2 alkisar och frågar vad han ska behöva göra för att kläma lite på tuttarna. haha och massa mer snack. jävla idoter.

smidig som jag är glömder ja kortet & plånboken oss johanåleo så de slutade med att busschafören betalade med sitt egna kort :) mkt trevlig kille som räddade dagen! tack duu.
slumra lite hemma för att sen dra vidare till öret igen och på spriten.. fast inte lika hårt som kvällen innan utan vi drog till frimis uteservering jag, leo,johan,peter och ida. skit soft uteservering! där blir det fler kvällar i sommar kan ja lova :)
Vidare till johan & leo för att söva.
på morgonen gick ju självklart sängen sönder så åkte runt till lite olika affärer och försökte hitta skruv lite halvt bakis å jävlig haha sköna killar de där iafall :)
vidare till bussen och självklart är alla pengar slut på både busskortet & bankomat kortet så en vänlig liten själ på bussen betalde så snällt åt mig :) (fyfan vilken tiggare, ojaa)hahaha.
men va gör man inte för att komma hem + att mobilen var död..hade inte vart så lyckat att försöka fåtag på ida eller någon mitt i örebro, ne ush tacka gud för snälla människor som har förståelse för stackars flickor som är bakis :P
så inatt har jag lyckats sova i 15h..De ni ;) inte dåligt alls.

Men har haft en sån jävla skitdag idag..darrar som en gris och kan knappt gå, drog upp till konsum och köpte cigg men kunde knappt ta upp pengar eller gå..grymt yr i huvudet och mår riktigt skit!
svättas som en idiot också... ush vill bara krypa ner i sängen och ligga mysa just nu.. :(
Jöbb i morgon också, får föstöka ta mig iväg, ivärsta fall får jag gå hem om de blir värre.

jaja hoppas ni mår bättre och har haft en lika skön helg :)
Pöss påer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0