Uppe med tuppen

Sådär jaa..Uppe i tid för engångskull :)
Drog iväg till lunedet i måndags med malin,robin & pelle för att grilla,bada och dricka "lite" öl.
Var jätte mysigt där ute ute & vi firade in sommaren med ett nakendopp fast de var inte så kallt,kanske berode på all öl som låg i magen ;)?
iafall var de jävligt soft. sen drog vi vidare in till stan och svepte lite sen blev de natta.
Vaknade upp 10 över 9.. Missade möte på öron-näsa-hals..fuckface! fick lite panik men ringde dit idag och får som tur var ett nytt kl 8 imorgonbitti :) 

Drog och jobbade igår efter ja vakna med och de är det värsta jag gjort i mitt liv!
Packa in massa öl, skurra kletiga golv täckta av sprit & Lukten av öl..ush höll på spy minst 3 ggr.haha
en bakis värsta mardröm^^, fyfan
som tur var fick jag massage i en halvtimme :D lite lyxigt sådär.
Sen vidare hem och slockna vid 7.

Idag vette fan va de blir.
Sooola om solen vill komma fram snart? sen kanske iväg och grilla & ha lite ölhäng med lite skönt folk..får se va de blir.

Och i morgon blir det sthlm till syrran! Love it♥

neeej.. Nu blir det cykel till stan och hämta min nyblivande make ajjföoun! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0